Kiemelt Szerbia 

A legnagyobb szerb hazugsággyár váratlanul kirúgott 150 dolgozót, de így is rengetegen maradtak

Az egyik legsötétebb balkáni médium, a Pink TV, amely a szerb hatalmi rendszer, de főleg Aleksandar Vučić elnök kedvenc szennycsatornája, váratlanul kirúgott 150 munkavállalót.

Hivatalos indoklás szerint nem voltak elég lelkesek és hatékonyak a munkavégzés során.

Egyébként a “rózsaszín médiabirodalom” nem kevesebb mint 1 110 dolgozót számlál.

Željko Mitrović, a Pink tulajdonosa új méregdrága projektek, műsorok beindítását harangozta be.

(alo.rs nyomán, fotó: cenzurisano.com)

A képen: Željko Mitrović

Hasonló bejegyzések